Property Office Sp.z o.o.

00-897 Warszawa
Żelazna 87/111
tel. 731-321-117
Aktualnie na stronie 2107 ogłoszeń

Wynajmę lokal, 14mkw

Cena: 5 780 PLN
Powierzchnia: 14 m2
Cena za metr: 412.86 zł
Numer ogłoszenia w serwisie: 1416724
Numer ogłoszenia biura nieruchomości: 294155
Dodano: 2024.10.18 | ważne do: 2025.10.18 | wyświetleń: 14
Dane kontaktowe
Property Office Sp. o.o.
Telefon: 731321117
Lokalizacja
Ulica: Świętokrzyska
Informacje szczegółowe
Piętro 9
Rok budowy 2006
Media
Prąd, Woda, Gaz, Internet
Informacje dodatkowe
Parking, Dojazd asfaltowy, Winda, Klimatyzacja, Ogrzewanie
Nie załączono wideo.

Wyślij wiadomość:
Zostanie ona dostarczona pod adres email ogłoszeniodawcy.

Captcha

Szczegóły oferty:

umeblowane biuro dla 3-4 osób do wynajęcia w Śródmieściu, na 10 piętrze nowoczesnego biurowca w pobliżu stacji metra Rondo ONZ, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)
------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
------------------------------------------
Dostępność od zaraz.

Biuro serwisowane to wysokiej jakości umeblowana, w pełni wyposażona przestrzeń biurowa, gotowa do wprowadzenia od zaraz, dostępna 24/7.Powierzchnia do wyłacznej dyspozycji Najemcy.
Wielkość: 14,40m2

Powierzchnia z optymalnym dostępem naturalnego światła; okna biura wychodzą na stronę lobby.
Koszty związane z użytkowaniem biura serwisowanego zależą od długości okresu najmu oraz ilości "biurek" (ilość osób pracujących w lokalu).
Niewątpliwa zaletą oferty jest dostęp do urządzonego lobby/patio na mniej formalne spotkania.
Oferta dla każdego klienta przygotowywana jest indywidualnie.

Opłata za biuro dla 7-8 osób to 5780 PLN netto miesięcznie.
Rotacyjny dostęp dla dodatkowej osoby: 199 PLN

Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej.

Opłaty za media: prąd, wodę, klimatyzację (sterowana indywidualnie dla każdego biura) są wliczone w opłatę miesięczną.

Usługi wliczone w cenę :
-W pełni prywatne, wyposażone i umeblowane biuro z dostępem 24/7 ,
-Obsługa recepcyjna (obsługa korespondencji, witanie gości Państwa firmy, concierge),
-Dostęp do internetu bez limitu danych,
-Opłaty za media: prąd, wodę, klimatyzację (sterowana indywidualnie dla każdego biura) ,
-Dostęp do w pełni wyposażonej kuchni, nielimitowana kawa, herbata i woda,
-Świeże owoce, croissanty, bułeczki (w porze śniadaniowej),
-Codzienne sprzątanie biura,
-Dostęp do urządzonego lobby na mniej formalne spotkania oraz dostęp do budek telefonicznych,
-Możliwość brania udziału w cyklicznych eventach (biznesowych, szkoleniowych i innych), organizowanych przez Centrum,
- 10% zniżki na wykorzystanie sal spotkań;

Umowa:
-umwa na okres 6-12 miesięcy.
-Po podpisaniu umowy wymagany jest dwumiesięczny depozyt netto, zwracany po zakończeniu umowy.

Parking:
-abonament miesięczny: 1100 PLN netto/mies./stanowisko.

Lokalizacja:
Doskonałe połączenie z każdą dzielnicą dzięki świetnemu dostępowi do komunikacji miejskiej: stacja metra Rondo ONZ, liczne linie tramwajowe i autobusowe. W pobliżu znajduje się Dworzec Centralny oraz szereg hoteli, restauracji i obiektów handlowych.

Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %

Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną.
Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku.

Polecam i zapraszam do oglądania:
Katarzyna@propertyoffice.pl ;
tel. 731-321-117
www.propertyoffice.pl

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości