Wynajmę lokal, 350mkw
Dodano: 2024.11.04 | ważne do: 2025.11.04 | wyświetleń: 3 |
Property Office Sp. o.o. | |
Telefon: | 731321117 |
Ulica: | al. Krakowska |
---|
Piętro | 1 |
---|---|
Rok budowy | 2004 |
Biurowy |
Prąd, Woda, Gaz, Internet |
Parking, Dojazd asfaltowy, Winda, Klimatyzacja, Ogrzewanie |
lokal biurowy o pow.350 m2 do wynajęcia na warszawskich Włochach
na 2 piętrze w kameralnym biurowcu niedaleko lotniska Okęcie i Al. Krakowskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)
------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
------------------------------------------
Dostępność: od zaraz.
Moduł biurowy do wydzielenia z większej powierzchni.
Możliwość aranżacji zgodnie z potrzebami Najemcy: open space, gabinety,
Bardzo dobrze doświetlone powierzchni.
Sieć komputerowa po poprzednim najemcy.
Podwieszane sufity.
Podnoszone podłogi
Uchylne okna.
Klimatyzacja.
Aranżackja zgodnie z potrzebami Najemcy.
Na miesięczne koszty najmu netto składają się:
-czynsz: 12-13 EUR/m2
-koszty eksploatacyjne: 25 PLN/m2 (8750 PLN),
-media,
Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (7,8%).
Spersonalizowaną ofertę najmu klient otrzymuje po obejrzeniu lokalu.
Internet:
-opcjonalnie,
-Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym.
Parking:
Miejsca parkingowe na podwyższeniu przylegającym do budynku oraz naziemne bezpośrednio przed budynkiem.
554 miejsc parkingowych.
Współczynnik miejsc parkingowych: 1/36 m2.
Ładowarki do samochodów elektrycznych Green Way dostępne w sąsiedztwie.
Możliwość zainstalowania dodatkowych ładowarek dla najemcy na parkingu naziemnym.
Stacja benzynowa i myjnia w sąsiedztwe budynku.
Sala konferencyjna:
Możliwość okazjonalnego wynajmowania sal konferencyjnych w budynku.
Umowa:
-minimalny okres najmu: 5 lat,
-kaucja: 3 miesiące
Opis budynku:
5-kondygnacyjny budynek biurowy, oferujący łącznie ok. 19.502 m2 powierzchni do wynajęcia.
Po modernizacji części wspólnych, pracownicy mają do dyspozycji nieformalne strefy spotkań w przeszklonym lobby, a także na piętrze, przy windach, gdzie znajduje się wygodna wnęka z kanapami.
6 wind osobowych.
Udogodnienia dla Najemców:
-punkty usługowe, handlowe i gastronomiczne w sąsiedztwie,
-centrum rowerowe,
-apteka,
-paczkomat
Lokalizacja:
Punty usługowe i handlowe w bezpośrednim sąsiedztwie budynku.
Dogodny transort miejski w sąsiedztwie budynku: przystanki autobusowe i tramwajowe.
Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%
Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku.
Polecam i zapraszam do oglądania:
Katarzyna@propertyoffice.pl ;
tel. 731-321-117
www.propertyoffice.pl
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości