Property Office Sp.z o.o.

00-897 Warszawa
Żelazna 87/111
tel. 731-321-117
Aktualnie na stronie 2107 ogłoszeń

Wynajmę lokal, 101mkw

Cena: 1 313 PLN
Powierzchnia: 101 m2
Cena za metr: 13.00 zł
Numer ogłoszenia w serwisie: 1421061
Numer ogłoszenia biura nieruchomości: 296925
Dodano: 2024.11.12 | ważne do: 2025.11.12 | wyświetleń: 5
Dane kontaktowe
Property Office Sp. o.o.
Telefon: 731321117
Lokalizacja
Ulica: Jana Rosoła
Informacje szczegółowe
Piętro 1
Rok budowy 1998
Przeznaczenie lokalu/obiektu
Biurowy
Media
Prąd, Woda, Gaz, Internet
Informacje dodatkowe
Parking, Dojazd asfaltowy, Winda, Klimatyzacja, Ogrzewanie

Wyślij wiadomość:
Zostanie ona dostarczona pod adres email ogłoszeniodawcy.

Captcha

Szczegóły oferty:

moduł biurowy o pow.101 m2 do wynajęcia,
na 2 piętrze w budynku biurowym na warszawskim Ursynowie, w okolicach ul. Rosoła, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)
------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
------------------------------------------
Dostępność od zaraz.

Obejrzyj budynek i lokal na filmie:
https://www.youtube.com/watch?v=GkwS1jwlOsk

W pełni klimatyzowany lokal znajdujący się na pierwszym piętrze w kameralnej cichej części nieruchomości.
Lokal w układzie gabinetowym:
-open space,
-2 duże pokoje biurowe,
-aneks kuchenny,
-toalety,
-przedpokój.
Biuro wyposażone w pełne zaplecze sanitarno-socjalne: aneks kuchenny i łazienka zostały wydzielone na powierzchni lokalu.
Powierzchnia z dobrym dostępe światła dziennego.

Standard powierzchni biurowej:
-otwierane okna,
-indywidualna klimatyzacja,
-panele podłogowe,

Na miesięczne koszty najmu netto składają się:
-czynsz: 13 EUR/m2 (1313 EUR),
-opłaty eksploatacyjne: 29 PLN/m2
(bez rozliczenia rocznego),
-media: zużycie energii elektrycznej, woda, ogrzewanie

Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (7%).

Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po prezentacji lokalu.

Sala konferencyjna:
Budynek oferuje wynajem na godziny dużej sali konferencyjnej, sprzętu i zaplecza prezentacyjnego i wszelkie inne wsparcie, jakie może okazać się potrzebne.

Internet:
-opcjonalnie,
Dzięki światłowodowym łączom w całym obiekcie można korzystać z dostępu do szybkiego, bezprzewodowego i przewodowego Internetu.
-Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym.

Parking:
-parking płatny (do 90 minut bezpłatnie)
Abonament-45,00 EUR/miejsce zewnętrzne,
Abonament-200,00 EUR/garaż.
W sąsiedztwie budynku znajduje się parking dla klientów lokali usługowych i handlowych
Miejsca parkingowe dla rowerów.

Umowa:
-umowa na czas określony: min. 3 lata,
-kaucja: 3 miesiące

Opis budynku:
4-kondygnacyjny budynek biurowo-usługowy klasy B oferujący około 12 tys. m2 powierzchni biurowej do wynajęcia.
6 wind.

Udogodnienia dla Najemców: InPost paczkomat, sklep spożywczy i przemysłowy, punkty handlowe i usługowe, poczta, notariusz, centrum medyczne, salon fryzjerski dla psów, punkt odbioru przesyłek DPD

Zalety lokalizacji:
Dobre skomunikowanie z resztą miasta i innymi częściami kraju, dzięki bliskości tras szybkiego ruchu .

Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %

Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali.

UWAGA: dla umowy najmu zawartej na czas nieokreślony, agencja pobiera jednorazową prowizję z tutułu pośrednictwa.

Polecam i zapraszam do oglądania:
Katarzyna@propertyoffice.pl ;
tel. 731-321-117
www.propertyoffice.pl

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości