Wynajmę lokal, 5mkw
Dodano: 2024.11.14 | ważne do: 2025.11.14 | wyświetleń: 7 |
Property Office Sp. o.o. | |
Telefon: | 731321117 |
Ulica: | kard. Augusta Hlonda |
---|
Piętro | parter |
---|---|
Rok budowy | 2011 |
Prąd, Woda, Gaz, Internet |
Parking, Dojazd asfaltowy, Winda, Klimatyzacja, Ogrzewanie |
biurko dedykowane w coworkingu zlokalizowane w biurowcu na warszawskim Wilanowie, w okolicy ul. Hlonda, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)
------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
------------------------------------------
Dostępność: od zaraz.
Własne biurko we współdzielonej powierzchni biurowej.
Najemca otrzymuje też zamykane miejsce do przechowywania sprzętu i rzeczy osobistych.
Abonament zapewnia dostęp do biurka w przestrzeni współdzielonej lub biurze typu open plan.
Oferta najmu jest przygotowywana indywidualnie dla każdego Najemcy, i wynosi od 980 PLN netto/miesiąc za jedno biurko.
Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni coworkingowej.
Każdy pakiet umożliwia korzystanie z w pełni wyposażonej przestrzeni do pracy oraz pomieszczeń socjalnych, umeblowania, szybkiego łącza internetowego i recepcji.
Najemca (za dodatkową odpłatnością w wysokości 220 PLN netto) ma do dyspozycji również dobrze wyposażoną kuchnię z dostępem do napojów z lodówką, kuchenką mikrofalową (w wybranych lokalizacjach) oraz sprzętem do przygotowywania herbaty i kawy.
Najemca może wybrać dostęp przez 5, 10 lub nielimitowaną liczbę dni w miesiącu.
W ramach abonamentu Najemca zyskuje:
-dostęp do przestrzeni coworkingowej w lokalizacjach operatora nie tylko w Warszawie, ale i w innych większych miastach nie tylko w Polsce, ale i na świecie;
-bezpieczne łącze Wi-Fi,
-gniazdka elektryczne do ładowania telefonu i laptopa.
-dostęp do drukarki, skanera i kserokopiarki,
-Personel recepcji powita gości,
-10% rabatu w przypadku rezerwacji sali konferencyjnej za pośrednictwem portalu internetowego;
Umowa:
Minimalny okres to umowa na czas nieokreślony z jednym miesiącem wypowiedzenia.
Udogodnienia w budynku:
-udogodnienia dla osób niepełnosprawnych,
-Parking dla klientów na miejscu lub w pobliżu,
-Dostępne miejsce na rowery.
W okolicy biura znajdują się sklepy i liczne punkty usługowe oraz atrakcje miasta takie jak park Arkadia czy Pałac Królikarnia.
Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %
Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną.
Zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanych w budynku.
Polecam i zapraszam do oglądania:
Katarzyna@propertyoffice.pl ;
tel. 731-321-117
www.propertyoffice.pl
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości