Wynajmę lokal, 18mkw
Dodano: 2024.11.20 | ważne do: 2025.11.20 | wyświetleń: 2 |
Property Office Sp. o.o. | |
Telefon: | 731321117 |
Ulica: | Krakowskie Przedmieście |
---|
Rok budowy | 2015 |
---|
Prąd, Woda, Gaz, Internet |
Parking, Dojazd asfaltowy, Winda, Klimatyzacja, Ogrzewanie |
4-6 osobowe umeblowane biuro w Centrum, w nowoczesnej kamienicy biurowej w okolicach Krakowskiego Przedmieścia i Placu Zamkowego, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)
------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
------------------------------------------
Dostępność od zaraz.
Prywatny gabinet dla 4 -6 osób.
Powierzchnia do wyłacznej dyspozycji Najemcy.
W pokoju są duże otwieralne okna, dzięki czemu jest bardzo jasny i dobrze doświetlony.
Wysokiej jakości szkło gwarantuje wysokie wyciszenie w pomieszczeniach.
Standardowe wyposażenie gabinetu zawiera biurka, szafki zamykane na klucz, fotele obrotowe i szafę na dokumenty
Dostęp 24 h.
Miesięczny koszt najmu to 1500 EUR netto.
Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej.
Korzystanie z kameralnej 3-osobowej sali konferencyjnej zlokalizowanej w części Premium bez limitu-w cenie czynszu.
Następujące świadczenia objęte są stawką Czynszu:
-Profesjonalna obsługa recepcji (Poniedziałek- Piątek 08:00 -18:00): odbieranie i przełączanie nadchodzących połączeń telefonicznych do Najemcy, obsługa przesyłek kurierskich (z wyłączeniem opłat),
-obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej (z wyłączeniem opłat za znaczki),
-Ultraszybkie łącze internetowe (WIFi); Istnieje możliwość wydzielenia odrębnej sieci (usługa dodatkowo płatna),
-Media w cenie: Energia elektryczna w powierzchniach wynajmowanych, zużycie wody, ogrzewanie i chłodzenie pomieszczeń wynajmowanych;
-Pełny dostęp do przestrzeni coworkingowej,
-możliwość korzystania z budki telefonicznej,
-Codzienny serwis sprzątający,
-System kontroli dostępu,
-Dostęp do wszystkich wydarzeń networkingowych, szkoleniowych oraz warsztatowych organizowanych w budynku,
Kuchnia:
-Nielimitowana kawa i napoje: Kawa, herbata, woda bez limitów dla osób pracujących w biurze,
Usługi dodatkowe:
-99 PLN netto/mies.: rejetracja firmy w KRS,
-99 PLN netto/mies.: wyposażenie każdgo stanowiska pracy w telefon stacjonarny,
-koszystanie z sal konferencyjnych, na podstawie rezerwacji skłądanych w palikacji mobilnej lub w recepcji,
-dostęp do copyroom'u,
Parking (abonament w kwocie netto)
-garaż podziemny: 240 EUR/miesiąc;
-parking naziemny: 900 PLN/miesiąc,
Umowa:
-czas trwania: 12 miesiące z opcją przedłużenia,
-kaucja 2 miesiące,
Opis budynku:
Budynek stylizowany na modernistyczną kamienicę, składa się z dwóch kondygnacji podziemnych (parking) oraz czterech użytkowych kondygnacji naziemnych, w tym jednej umieszczonej na poziomie dachu.
Lokalizacja:
Wygodne dotarcie do budynku gwarantują blisko umiejscowione stacje metra Ratusz Arsenał (w odległości 1 km) oraz Nowy Świat (w odległości 1,1 km), liczne linie tramwajowe i autobusowe biegnące trasą W -Z oraz połączenia autobusowe od strony ulic Miodowej i Krakowskie Przedmieście.
Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%
Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną.
Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku.
Polecam i zapraszam do oglądania:
Katarzyna@propertyoffice.pl ;
tel. 731-321-117
www.propertyoffice.pl
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości