Wynajmę lokal, 960mkw
Dodano: 2025.08.11 | ważne do: 2026.08.11 | wyświetleń: 19 |
Property Office Sp. o.o. | |
Telefon: | 731321117 |
Ulica: | al. Jerozolimskie |
---|
Piętro | 36 |
---|---|
Dostępne od | 2025-01-01 |
Rok budowy | 2021 |
Biurowy |
Prąd, Woda, Gaz, Internet |
Parking, Dojazd asfaltowy, Winda, Klimatyzacja, Ogrzewanie |
Do podnajmu: biuro o pow. 960 m2 na 37 piętrze w nowoczesnym biurowcu w samym Centrum, w okolicach Dworca Centralnego,
poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)
BEZ PROWIZJI
Powierzchnia biurowa gotowa do pracy.
Biuro w układzie raczej gabinetowym:
-open space,
-16 pokoi biurowych,
-salki konferencyjne,
-pomieszczenia socjalne.
Wykładzina dywanowa na podłodze.
Podwieszane sufity.
Podnoszone podłogi.
Klimatyzacja.
Powierzchnia z doskonałym dostępem naturalnego światła: bardzo duże okna.
Wejście z hallu windowego.
Uniklany widok na panorame Warszawy.
Całodobowy dostęp do lokalu.
Oznakowanie Najemcy na recepcji głównej i na piętrze biura wliczone jest w czynsz podstawowy za najem powierzchni biurowej.
Na miesięczne koszty najmu netto składają się:
-czynsz : 27840 EUR
-koszty eksploatacyjne: 30,20 PLN/m2 (28992 PLN),
-media,
Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych.
Powierzchnia netto: 850 m2
Powierzchnia brutto: 960 m2
Spersonalizowaną ofertę najmu klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni.
Internet:
Najemca ma prawo do swobodnego wyboru operatora telekomunikacyjnego. Budynek jest wyposażony w łącze światłowodowe dostępne dla operatorów telekomunikacyjnych bez udziału firmy pośredniczącej.
Parking:
Parking całego kompleksu jest wspólny i posiada aż 1 075 miejsc parkingowych na czterech kondygnacjach podziemnych, w tym ok. 200 miejsc ogólnodostępnych na poziomie -1.
Parking ogólnodostępny jest biletowany.
30 miejsc z możliwością ładowania aut elektrycznych na parkingu podziemnym.
-czynsz za parking: 240 EUR/stanowisko/mies,
-opłata eksploatacyjna za parking: 230 PLN/stanowisko/mies,
Udogodnienia dla rowerzystów:
-80 miejsc dla jednośladów,
-prysznice i szafki,
Umowa:
-czas określony: 2 lata, z mozliwością przedłużenia o 1 rok
-kaucja w wysokości 3-miesięcznego czynszu z opłatami eksploatacyjnymi (brutto)
Opis budynku:
22-kondygnacyjny budynek klasy A, oferujący do wynajęcia około 26 500 m2 nowoczesnej powierzchni biurowej.
Budynek po rewitalizacji ( rebranding, przebudowa i rearanżacja części wspólnych, modernizacja instalacji technicznych oraz wprowadzenie nowowczesnych rozwiązań technologicznych i ekologicznych).
Na parterze i 1 piętrze znajdą się powierzchnie usługowe i handlowe.
Patio obsadzone jest bambusami i roślinami cieniolubnymi.
Komfort i bezpieczeństwo zapewniają:
-szybkie windy,
-energooszczędne i niezawodne zasilanie,
-najwyższej jakości komunikacja,
-sprawne i wydajne systemy wentylacyjne i klimatyzacyjne płynnie zarządzane przez nowoczesny BMS,
-Alarm przeciwpożarowy z czujnikami dymu i zraszaczami,
-Ochrona i monitoring 24/7,
Lokale gastronomiczne na poziomie 1 oraz nowoczesna kawiarnia w holu głównym z dostępem do zielonego patio.
Kawiarnia i restauracja są dostępne dla wszystkich gości odwiedzających budynek.
Dogodne połączenia z resztą miasta dzięki świetnemu dostępowi do komunikacji miejskiej - metra, licznych linii tramwajowych i autobusowych.
Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %
Zdjęcia pokazują ogólny standard budynku.
Zapraszam na spotkanie w celu obejrzenia lokalu
Zachęcam do kontaktu telefonicznego pod numerem: 731-321-117
Po więcej ofert warszawskich biur, magazynów czy lokali usługowych do wynajęcia, zapraszam na stronę:
https://www.propertyoffice.pl/
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości