Property Office Sp.z o.o.

00-897 Warszawa
Żelazna 87/111
tel. 731-321-117
Aktualnie na stronie 2243 ogłoszeń

Wynajmę lokal, 5mkw

Cena: 1 189 PLN
Powierzchnia: 5 m2
Cena za metr: 237.80 zł
Numer ogłoszenia w serwisie: 1484148
Numer ogłoszenia biura nieruchomości: 338116
Dodano: 2025.09.03 | ważne do: 2026.09.03 | wyświetleń: 5
Dane kontaktowe
Property Office Sp. o.o.
Telefon: 731321117
Lokalizacja
Ulica: al. Jana Pawła II
Informacje szczegółowe
Piętro 13
Rok budowy 2007
Media
Prąd, Woda, Gaz, Internet
Informacje dodatkowe
Parking, Dojazd asfaltowy, Winda, Klimatyzacja, Ogrzewanie
Nie załączono wideo.

Wyślij wiadomość:
Zostanie ona dostarczona pod adres email ogłoszeniodawcy.

Captcha

Szczegóły oferty:

Do wynajęcia: stanowisko pracy w coworkingu na 14 piętrze nowoczesnego biurowca w okolicach Dworca Centralnego,w samym centrum Warszawy,
poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)

BEZ PROWIZJI

Miejsce do pracy w przestrzeni wspóldzielonej.
Najemca pracuje w różnym wymiarze czasowym, w zależności od swoich potrzeb,
Oferta dla jednej osoby.

1. Dostęp w dni robocze przez cały miesiąc: 1189 PLN netto
2. Dostęp jednodniowy: 159 PLN netto,
3. Dostep przez 5 dni w miesiącu: 309 PLN netto
4. Dostęp przez 10 dni lub więcej,

Możliwość skorzystania z dodatkowych opcji jak:
-rejestracja firmy pod prestiżowym adresem,
-możliwość skorzystania z sal konferencyjnych czy salek spotkań w tej czy w innych lokalizacjach Wynajmującego, zarówno w Polsce jak i na świecie,
-możliwośc wynajęcia prywatnego biura na dni czy godziny,
-zamykane miejsce do przechowywania sprzętu i rzeczy osobistych.

W ramach oplaty miesięcznej, Najemca otrzymuje:
-dostęp do globalnej sieci obejmującej tysiące lokalizacji na całym świecie;
-wsparcie ze strony wysoce wykwalifikowanego personelu recepcji i zespołu obsługi;
-bezpieczne łącze Wi-Fi i technologię klasy biznesowej;
-dostęp do drukarek i pomocy administracyjnej;
-usługi w zakresie sprzątania, media i ochronę;
-możliwość nawiązywania kontaktów i uczestniczenia w regularnie organizowanych wydarzeniach dla społeczności;
-możliwość dokonywania rezerwacji i zarządzania kontem za pośrednictwem aplikacji w telefonie.
Korzystać z biura można od poniedziałku do piątku w godzinach 8-17.

Najemca może korzystać również z wyposażonej kuchni z nielimitowanym dostępem do kawy/herbaty w ramach dodatkowej opłaty.

Opis budynku:
15-kondygnacyjny budynek biurowy, oferujący około 23 500 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia.
Recepcja na parterze.
Budynek przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Kontrola dostepu.
Okablowanie elektryczne, komputerowe, telefoniczne.
Ochrona całodobowa.
Czujniki dymu i tryskacze.
BMS.
Dwa niezależne źródła zasilania.

Lokalizacja:
W bezpośrednim sąsiedztwie budynku znajduje się Dworzec Centralny i dworzec pociągów podmiejskich, stacja metra Centrum, terminal autobusowy oraz przystanki licznych linii autobusowych i tramwajowych komunikacji miejskiej.
W najbliższym sąsiedztwie znajduje się szeroka baza noclegowa z ofertą takich znanych hoteli jak: Holiday Inn, Radisson, Marriott, Mercure, Westin i InterContinental.ztwie budynku znajduje się Dworzec Centralny i dworzec pociągów podmiejskich, stacja metra Centrum, terminal autobusowy oraz przystanki licznych linii autobusowych i tramwajowych komunikacji miejskiej.

Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %

Zdjęcia pokazują ogólny standard budynku.
Zapraszam na spotkanie w celu obejrzenia lokalu
Zachęcam do kontaktu telefonicznego pod numerem: 731-321-117

Po więcej ofert warszawskich biur, magazynów czy lokali usługowych do wynajęcia, zapraszam na stronę:
https://www.propertyoffice.pl/

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości