Property Office Sp.z o.o.

00-897 Warszawa
Żelazna 87/111
tel. 731-321-117
Aktualnie na stronie 2243 ogłoszeń

Wynajmę lokal, 26mkw

Cena: 7 000 PLN
Powierzchnia: 26 m2
Cena za metr: 269.23 zł
Numer ogłoszenia w serwisie: 1485236
Numer ogłoszenia biura nieruchomości: 338949
Dodano: 2025.09.10 | ważne do: 2026.09.10 | wyświetleń: 2
Dane kontaktowe
Property Office Sp. o.o.
Telefon: 731321117
Lokalizacja
Ulica: Marszałkowska
Informacje szczegółowe
Piętro 2
Rok budowy 2008
Media
Prąd, Woda, Gaz, Internet
Zabezpieczenia
monitoring / ochrona
Informacje dodatkowe
Parking, Dojazd asfaltowy, Winda, Klimatyzacja, Ogrzewanie
Nie załączono wideo.

Wyślij wiadomość:
Zostanie ona dostarczona pod adres email ogłoszeniodawcy.

Captcha

Szczegóły oferty:

Do wynajęcia: umeblowane biuro dla 4-6 osób na 3 piętrze nowoczesnego biurowca w centrum Warszawy, w okolicach ul. Marszałkowskiej.
poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)

Bez prowizji

Kameralne biuro urządzone w nowoczesnym kreatywnym stylu.
Lokal do wyłącznej dyspozycji najemcy.
Biuro wyposażone w meble, tj. biurka, fotele, kontenerek i dużą szafę.
Powierzchnia z optymalnym dostępem naturalnego światła.

Miesięczne koszty najmu netto:od 7000 PLN,

Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej.

Cena najmu biura serwisowanego obejmuje nie tylko najem samego wyposażonego gabinetu, ale również:
-tabliczkę z nazwą firmy przed gabinetem,
-dostęp do biura przez całą dobę,
-dostęp do infrastruktury biurowej tj. drukarki, skanera, faxu,
-codzienne sprzątanie gabinetu,
-opłaty licznikowe, ogrzewanie, klimatyzację,
-dostęp do internetu przez WiFi i kabel,
-korzystanie z wewnętrznej kawiarni
-obsługę recepcyjną w godzinach 9-17.
-pakiet godzinowy sal konferencyjnych w cenie (zależnie od liczby stanowisk pracy),
- dostęp do sprzętu audiowizualnego,
-obsługę gości podczas spotkań w salach konferencyjnych (serwis kawowy

Zalety biura serwisowanego:
-elastyczność warunków umowy,
-możliwość indywidualnego dostosowania powierzchni bez dodatkowych kosztów,
-profesjonalna obsługa recepcji,
-dostęp do sal konferencyjnych,
-wszystkie opłaty w cenie,

Umowa:
-okres do ustalenia
-kaucja 2 miesiące lub 1 miesiąc w przypadku płatności dokonywanych z miesięcznym wyprzedzeniem.

Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu.

Parking:
-Na podziemnym parkingu znajduje się 66 miejsc postojowych,
-220 EUR/stanowisko/miesiąc.
Współczynnik miejsc parkingowych : 1/150m2.

Opis budynku:
Nowoczesny budynek biurowy położony w prestiżowej części stolicy, posiadający 8 kondygnacji naziemnych.
Standard techniczny budynku:
-prysznice na każdym piętrze,
-ochrona,
-kontrola dostępu,
-czujniki dymu i tryskacze,
-klimatyzacja,
-dwa źródła zasilania,
-system zarządzania budynkiem-BMS,

Udogodnienia dla Najemców:
Kawiarnia i reatauracja w budynku.
Prysznice na każdym piętrze.
Liczne punkty usługowe w sąsiedztwie.

Lokalizacja:
W niewielkiej odległości od budynku znajdują się Dworzec Centralny i centrum handlowe Złote Tarasy.
Lokalizacja zapewnia dobry dostęp do środków transportu publicznego w tym licznych linii tramwajowych i autobusowych oraz metra.

Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %

Zdjęcia pokazują ogólny standard budynku.
Zapraszam na spotkanie w celu obejrzenia lokalu
Zachęcam do kontaktu telefonicznego pod numerem: 731-321-117

Po więcej ofert biur i magazynów do wynajęcia z terenu Warszawy, zapraszam na stronę:
https://www.propertyoffice.pl/

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości