Property Office Sp.z o.o.

00-897 Warszawa
Żelazna 87/111
tel. 731-321-117
Aktualnie na stronie 2243 ogłoszeń

Wynajmę lokal, 18mkw

Cena: 9 500 PLN
Powierzchnia: 18 m2
Cena za metr: 527.78 zł
Numer ogłoszenia w serwisie: 1485472
Numer ogłoszenia biura nieruchomości: 339183
Dodano: 2025.09.10 | ważne do: 2026.09.10 | wyświetleń: 2
Dane kontaktowe
Property Office Sp. o.o.
Telefon: 731321117
Lokalizacja
Ulica: Rakowiecka
Informacje szczegółowe
Piętro 2
Rok budowy 2013
Media
Prąd, Woda, Gaz, Internet
Informacje dodatkowe
Parking, Dojazd asfaltowy, Winda, Klimatyzacja, Ogrzewanie
Nie załączono wideo.

Wyślij wiadomość:
Zostanie ona dostarczona pod adres email ogłoszeniodawcy.

Captcha

Szczegóły oferty:

Do wynajęcia: umeblowane biuro dla 4-5 osób na warszawskim Mokotwie,
poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)
------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
------------------------------------------
Dostępność: od zaraz.

Umeblowane biuro dla 4-5 osób znajdujące się
na 3 piętrze nowoczesnego biurowca w okolicach ul. Rakowieckiej, na warszawskim Mokotowie.

W pełni prywatne, wyposażone i umeblowane biuro z dostępem 24/7; (biurka 130x60).
Jeden pokój biurowy z wejściem z korytarza.

Biuro z optymalnym dostepem naturalnego światła.

Miesięczne koszty najmu to 1900 PLN netto za stanowisko dla jednej osoby.
Rotacyjny dostęp dla dodatkowej osoby: 199 PLN

Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej.

W cenę są wliczone:
- W pełni prywatne, wyposażone i umeblowane biuro z dostępem 24/7; (biurka 130x60),
- Obsługa recepcyjna (witanie gości Państwa firmy, concierge),
- Możliwość rejestracji spółki i obsługa korespondencji,
- Opłaty budynkowo-serwisowe,
- Dostęp do internetu bez limitu danych (200Mbit/200Mbit),
- Opłaty za media: prąd, wodę, klimatyzację (sterowana indywidualnie dla każdego biura),
- Dostęp do w pełni wyposażonej kuchni, nielimitowana kawa, herbata i woda,
- Świeże owoce, croissanty, bułeczki (w porze śniadaniowej),
- Codzienne sprzątanie biura,
- 10% zniżki na wykorzystanie sal spotkań,
- Pakiet godzin miesięcznego bezpłatnego dostępu do 4-6 sali spotkań.

Parking:
-dostęp 24/7,
-cena 450-850 PLN/stanowisko/miesiąc,

Umowa:
-okres do ustalenia; podana cena dotyczy umowy na okres 6-12 miesięcy.
-Po podpisaniu umowy wymagany jest dwumiesięczny depozyt netto, zwracany po zakończeniu umowy.

Parking:
-abonament miesięczny: 850-1050 PLN netto/mies./stanowisko.

Opis budynku:
26-kondygnacyjny budynek biurowy, oferujący około 21 100 m2 powierzchni do wynajęcia. Powierzchnia typowego piętra wynosi około 1 000 m2.
Przestronne lobby z całodobową recepcją i ochroną.
Na niższych kondygnacjach znajduje się galeria handlowa, w której znajdują się liczne punkty handlowe, usługowe,restauracje oraz kawiarnie.
Standard budynku:
-klimatyzacja,
-czujniki dymu i ciepła,
-ochrona 24h,
-kontrola odtsepu
-system zarządzania budynkiem-BMS,
-pełne okablowanie,

Lokalizacja:
Obiekt oddalony jest od głównego dworca kolejowego w mieście (PKP Warszawa Centralna) o około 10 minut jazdy samochodem. Międzynarodowy Port Lotniczy im. Fryderyka Chopina mieści się w odległości 20 minut jazdy samochodem od nieruchomości.
Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku.

Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %

Zdjęcia pokazują ogólny standard budynku.
Zapraszam na spotkanie w celu obejrzenia lokalu
Zachęcam do kontaktu telefonicznego pod numerem: 731-321-117

Po więcej ofert warszawskich biur, magazynów czy lokali usługowych do wynajęcia, zapraszam na stronę:
https://www.propertyoffice.pl/

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości